неділю, 26 жовтня 2014 р.

Зараз завершу прибирання, оберу парфум під погоду та поїду у Київ голосувати. А ви вже сходили на вибори? Нагадаю, що у разі відсутності прийнятного для вас кандидата/партії, бюлетень можна зіпсувати (наче можна про таке говорити сьогодні?). 

Картинка для привертання уваги та естетичної насолоди :)

Автор - Марат Ахметвалеев

Апдейт
Наголосували фашисти собі хунту :). Явка та її структура черговий раз волають (у мої вуха принаймні) про актуальність виборчого цензу "тільки для платників податків". Нема чого робити на дільницях ані піонєрам, ані пєнсіонєрам. Мрії, мрії. Головна сторінка на найближчий тиждень - сайт ЦВК, відомості про підрахунок голосів виборців по загальнодержавному багатомандатному виборчому округу.

А поки надходять дані з дільниць за кордоном. "Активность избирателей на заграничных избирательных участках является достаточно высокой. В Италии, где более 26 тысяч избирателей внесены в списки, приняли участие в голосовании почти 6 тысяч. То есть явка составила 23%. 26% - явка в Испании, в Польше явка составила 26%. В России создано 6 участков. Из почти 50 тысяч избирателей участие в голосовании приняли лишь 765 граждан - 1,5%”, - повідомляє Андрій Магера. Промовисті також результати голосування у РФ.
Півтора відсотка... 

11 коментарів:

  1. А я засмучена. Ми спланували їхати додому, в Київ, голосувати і за день до від'їзду у найменьшою піднялась температура 39 і я залишились з нею у Франківську, поїхав чоловік з середньою і у неї вже в Києві теж піднялась температура 39. Але хоч чоловік і старший син проголосували.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шкода, що не вийшло проголосувати... Хай дівчата одужують швидше!

      Видалити
    2. Дякую, але щось затягнулось сильно. А трошки радує те, що партія за яку голосувала вся моя сім'я пройшла, да щей несподівано зайняла 3 місце. Не даремно чоловік їхав за 700 км голосувати)

      Видалити
    3. Дійсно, якусь злу хворобу дівчатки спіймали! Але мамина любов все лікує :)

      Я вважаю, що будь-який голос відданий за когось, не даремний. Ті, хто не пройшли зараз, отримали досвід, побачили рівень підтримки, мають змогу працювати і за межами парламенту. А ми будем пантрувати :)

      Видалити
    4. Абсолютно згодна. І сильно переживала і переживаю, що не виконала свій громадянський обов'язок( Але здоров'я дітей переважило.
      Нічого, все буде добре. Для всіх це досвід. Дай Бог , щоб все скоріше налагодилось.

      Видалити
  2. Думала над цим, але вирішила таки не псувати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Головне, що з'явились на дільниці :)
      Можна вже з впевненістю сказати, що "красная плесень" за бортом. Ще один маленький крок уперед.

      Видалити
  3. Картинка цікава. Але такі жовті валізи у мене чомусь викликають думки не про осінь, а про фестиваль Казантіп.
    Щодо виборів - кинулося в очі, що людей значно менше, ніж на виборах Президента було...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже цікава асоціація :) Я не була на Казантіпі, навіть не можу припустити що саме її викликало.

      Так, людей менше, атмосфера не така піднесена та святкова... Явка трохи більше 50% під час війни - це ганьба, я вважаю.

      Видалити
    2. Я на Казантіпі теж не була. Але чула багато про чудирнацьку молодь саме з жовтими валізами. Спершу жовті валізи були замість вхідних квитків. Ще в ті часи, коли "Казантіп" був на мисі Казантіп, а не у Поповці.

      Видалити
    3. Он воно що! Не знала про валізи, тепер буду вчена :)

      Видалити