середу, 22 жовтня 2014 р.

Скарб

Вельмишановне товариство :) Випадково натрапила та несу вам у дзьобику маленьку перлину - публікації на гугл+ одного перекладацького центру з Києва, чиїми послугами як перекладачів я за потреби скористаюсь, настільки гарну справу вони роблять у межах вірусної реклами (маркетологи, виправте, але це скоріш за все саме вона) свого центру.

По-перше, вони щотижня пропонують одне із українських слів, яке або вийшло з ужитку через історичні події, або просто рідко використовується у повсякденні. Ще й стильна презентація, люблю таке :) Покажу трохи.

Погодні умови та явища природи. Осоння та заграву знала, про легіт та майво вперше чую, сором...





(Не)рукодільне. Я думала - звідки така назва техніки вишивання, а он воно що...


Хто не питав колись: чого шугаєшся? Чого такий зашуганий?


Наша улюбена частина тижня!


...коли можна йти замріяно путівцями, рахувати метеликів та милуватись хмаринками :)


Так ось ти звідки прийшла, шпаргалочка )))


По-друге, АТКРЫТКИ українською. Дві про наболіле:



І, нарешті, дуже корисна річ - стійкі словосполучення: фразеологізми, ідіоми, крилаті вислови.





Сподіваюсь, вам це буде також цікаво та корисно. Можливо, це зроблено не бездоганно, але, як казала моя перша шефиня, не помиляється той, хто нічого не робить. Усі неотримані за рекламу кошти прошу перерахувати на користь тих, кому все мало, мало, МАЛО! Може, наїдяться нарешті?

Yours truly,
доцент, педагог, каратель (дякую якомусь жовтому рашко-сайту за хвилини нестримного сміху та вичерпну характеристику моєї персони, коли вона перебуває на робочому місці )))

14 коментарів:

  1. ..які слова красиві! Шкода, що вони виходять у нас із вжитку. Деякі з них чую вперше. "Каратєль" і "хунта", не зрозумійте мене якось не так, але ці слова завжди мене веселять

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чудово розумію :) Це настільки тупо та ні на яку голову не налазить, що просто смішно.
      А слова - як той подаруночок на день народження Іа - як виходять, так і входять, було б бажання :) Тим більше, що більшість із наведених у пості "забута" через шалену русифікацію вже у 20 ст. Ось, у Стуса, зовсім недавно, ще не всі винні у його смерті перекинулись:

      Неосяжна осонцена днина,
      і собором дзвінким Україна
      написалась на мурах тюрми.

      Видалити
  2. О, гречно дякую) Такі слова чудові, багато для себе відкрила. Дуже подобається: "вільна днина" ммммм...... та "бити лихом об землю";) А рашистські вислови такі кумедні їй богу, ну чисто діти)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я обожнюю про "небо прихилити" - так мені мама про свою безмежну любов завжди каже :)

      Видалити
  3. )) цьомік у дзьобік за такий скарб - щиро дякую. Побігла вивчати )

    ВідповістиВидалити
  4. Ха! А куди мій коментар подівся? Зранку писала про позитив :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не було коментаря, зуб даю - а їх в мене вже давно не 32 :)
      "Всьо фігня, Міша, давай сначала!" )))))

      Видалити
  5. Сподіваюсь, Тоня, оплату за рекламу у вигляді "дякую-дякую-дякую" ти приймаєш? )))

    ВідповістиВидалити
  6. дякую. Частину слів та висловів знала. Частину - ні. Корисно і образно.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую! Гарні слова! Багато цікавих слів знаходжу у Стельмаха.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а у моїй освіті це прогалина: чи не проходили, чи я вже не доходила. Матиму на увазі, дякую!

      Видалити