неділю, 9 червня 2013 р.

На небі ♥



Учора з чоловіком влаштували маленький музичний вечір і послухали новий альбом Океану Ельзи «Земля». Славко в інтерв’ю назвав його дещо наївним (наївним, як рима «рандеву-голову»? :)). У цілому погоджуюсь,  додам ще епітет – розслаблений, у гарному сенсі цього слова. Слухати літніми вечорами, у компанії, удвох або й на самоті. Час покаже, які з пісень стануть на рівні з такими хітами (не люблю я це слово, а чим замінити?), як «Майже весна» або «Така як ти». А поки що послухайте гарну музику -  мені вона сподобалась найбільш :)




14 коментарів:

  1. Відповіді
    1. А какие впечатления от нового альбома? или не успела распробовать?

      Видалити
  2. Ух, тоже из люблю. Спасибо! От "глории" до сих пор без ума!

    ВідповістиВидалити
  3. А я ось не можу зараз виділити найулюбленішу у цьому альбомі. Ось коли заїзжу всі і буду знати на пам*ять, то точно скажу яка найкраща :)

    ВідповістиВидалити
  4. О, они мне нравятся! Буду в ночи сегодня слушать))

    ВідповістиВидалити
  5. Люблю я Вакарчука! С первого до последнего! Есть, конечно, "особое" - "Я не сдамся без боя", а дальше видно будет;)

    ВідповістиВидалити
  6. И я давно неровно дышу к этой группе. Есть у них песни, как, например, "Друг" или "Етюд" из старенького, или "Зеленi очi", которые могу слушать бесконечно, прокручивая повтором. Умеют они тронуть струны души как мало кто умеет.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа, очень рада, что тебе тоже по душе ОЕ :) Мечтаю побывать на их концерте, желательно, во Львове.

      Видалити