вівторок, 14 липня 2015 р.

Добридень :)

Сиджу уранці на лавці в сквері бо треба згаяти трохи часу.
Аж тут бачу - прямують доріжкою патрульні. Новенькі, вперше роздивляюсь зблизька :)
Стрункі, чистенькі, але не це головне. Ви ж знаєте, з яким виразом обличчя ходять зазвичай наші мусори. Наглядач на плантації, не менше. Причому у фаворі в господаря, тому від почуття повної безкарності його аж мружить.
Так от, скажу я вам як людина, що змушена "по роботі" бути ще й психологом та фізиогномістом (добре, що поки хіромантія не стала у нагоді )))). Цих новеньких вирізняв вираз обличчя, як день від ночі. Настільки, що я мимоволі з ними привіталась (ну й вони зі мною ))). Шкода лише, що замість "доброго ранку" не побажала "гарного дня".

Потім мама з двома дітками, що сиділа на лавці навпроти, зібралась додому. Хлопчик, проїжджаючи повз мене на самокаті, зупинився, дивлячись в очі серйозно, чемно привітався із незнайомою тітонькою, дочекався відповіді і тільки після цього поїхав наздоганяти маму.

І хоч трапились мені і ранішні пивосмоки, і сміття поруч з урнами, і інші реалії нашого життя, але - не все за рік. Нова, чиста Україна - в наших руках. Правда :)?

А оскільки що то за книжка, в якій немає малюнків, то дістану із нетрів компьютерних електронний скрап з ведмедиком Ліклем. Сто років назад робила (вишивала - усі двісті!) зараз бачу недоліки, але як є, так є.


І пісеньку з улюбленого фільму :) Усім совам присвячується!


19 коментарів:

  1. Як же хочеться повернути цей ідеалізм... мене майже місяць не було в Києві... вчора повернувшись до нього і начитавшись, надивившись в новинах про нову поліцію, побачивши її на вулиці, розревілася як дитя... а сьогодні мені розповіли, що знайомий знайомого заплатив новим патрульним 100 грн за перевищення швидкості... тепер як мантру повторювати "нехай це буде неправдою, нехай це буде неправдою"... тому що так хочеться повернути цей бісів ідеалізм... Це ж неправда про 100 грн, правда?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "А у мєня сестра знакомой рассказивала, шта у нєй муж дочері бил на Майданє і тєпєрь у нєго ломка" - пригадуєш )))?

      Дивись, Юль. По-перше, буде маса інфовкидів, вони почались з наступного ж дня після того як патрулі вийшли на вулиці. По-друге, там дійсно можуть бути і будуть випадкові люди. І їх треба саме отакими провокаціями відсіювати нам, із наступним залученням свідків етцетера. А коли ти, чорт тебе забирай, сам корупціонер і брудниш у тому лайні інших, то не скіглі ((с) Азірів) що немає змін.
      Все буде, тільки треба не заважати, як отой гівнюк із сотнею гривень, а допомагати.

      Видалити
    2. Дякую, Тоню! Я аж підстрибую від щастя, коли бачу такі відповіді.

      Видалити
    3. Причому я ж не придумаю, просто описую об"єктивну реальність :) Я прагматик і реаліст, хоча багато людей чомусь вважають мене оптимістом - мабуть, на тлі свого світосприйняття.

      Видалити
  2. Тоня - на всі 100 права - все в наших руках! І нехай не зразу, потихеньку, але зможемо? Я вже бачу як люди міняються - немає отієї байдужесті, коли все усім по фіг. В нас біля дому (перший раз за 8 років мого життя тут) навесні усім будинком вийшли й розбили велику клумбу. Несли хто що - саджанці, квіти, насіння. Зараз так гарно! :):):)
    А ведмедик ну дуже милий :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Покажи якось при нагоді, поки осінь не прийшла :)
      Думаю, зможемо, навчимось!

      Видалити
  3. Тоня спасибо за такое солнечное настроение, пусть уже хоть что-то меняется к лучшему)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, людям потрібні зміни на краще, як повітря. І якщо зрушення в економіці відчуваються не всіма та не одразу, то такі речі, до яких буквально можна доторкнутись - саме те, що треба. Мені аж лячно за цих юнаків та дівчат, така відповідальність насправді на них лежить.

      Ну а мама в хлопчика - просто молодець :)

      Видалити
  4. Тоня, а з цими своїми тараканами в голові )))) не спитала про головне - а ведмедик, то якої фірми розробка? і чи є ще такі інші ведмедики? шукаю зараз дитячі мотиви :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це ДМС дизайн, із якогось жунралу. Як треба буде саме його - я пошукаю :)

      Видалити
    2. Тоня, дякую за наводку! Знайшла в інтернеті, їх багато, є навіть в наборах ;)

      Видалити
  5. Дай їм, Боже, зберегти в собі все найкраще і не стати "наглядачами на плантації".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У такому толерантному до побутової корупції суспільстві як наше їм буде тяжко, але я впевнена, що все в кінцевому підсумку вийде, як треба :)

      Видалити
  6. Потихеньку, потихеньку... все буде добре!

    Ведмедик милий :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А хочеться ж усе і одразу, як туфлі, сумочку та капелюшок до нової сукні :)

      Дякую! Манюня така не для повноцінного показу, а між іншим - те, що треба, НМД

      Видалити
  7. Який ведмедик хорошенький! :))) Лапусік!
    Все буде гарно! Я дуже в це вірю :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буде, головне засвоїти, що не само по собі, а тільки з нашою участю :)

      Ведмедик просто свого часу вкрав серце! Дякую )))

      Видалити
  8. Тонечко, згодна з тобою і вірю у краще )))
    Ведмедик дуже милий :)

    ВідповістиВидалити