понеділок, 14 березня 2016 р.

Мій Jacques Fath

Навздогін святу усіх сміливих та активних жінок, як його називає наша вельмишановна пані Лоцман-А, познайомлю вас зі своїми парфумами, які формально є чоловічими, але можуть потоваришувати із впевненою в собі жінкою :)

Jacques Fath Green Water - це цитрусовий, зелений, моркв"яний, імбірний аромат, що так пасує до прогулянок весняним містом у зручному взутті.
Jacques Fath Fath Pour L`Homme - дерево, смоли та прянощі, дозований взимку стає коконом затишку. Випробувати його звучання влітку постійно забуваю, на жаль.






10 коментарів:

  1. Як "милого по походочке", так жінку - по парфумам. Судячі з компонентів, жінка, що користується ціми - активна і рішуча))) В мене парфуми набагато "легші"-Nina Ricci Premier Jour, Calvin Klein Euphoria Spring Temptation.Завжди дивує,як той самий аромат по-різному сприймається на різних жінках.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ваша правда. Одяг, поведінка, аромат - все складові індивідуальності.
      А взагалі я суворий противник ароматної дискримінації :) Якось проходячи повз групу молодих індусів, вловила потужну хвилю аромату, один до одного схожого на шопардівський Кашмір :) Якщо підійти до питання суворо історично, то розподіл парфумів на Ж і Ч почався з 20 століття, це суто маркетингова річ.

      Видалити
  2. Дякую, Тонечко, дуже цікаво читати про аромати! ))) Мені теж деякі чоловічі парфуми так подобаються, що "одягнула" б їх на себе :) А нині є ще бренди, у яких немає поділу на Ж. і Ч., наприклад Miller et Bertaux

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я шо, я тіки основні ноти перелічила, ніякої поезії... Дякую, Катрусю :)

      Згадка про Miller et Bertaux - постріл снайпера :) Дійсно, у нішевому сегменті дуууже багато ароматів позиціонуються як унісекс, бо все ж намагаються повернутись до традицій продавати не образ (Анджеліни Джолі, Наталі Портман чи якого мачо), а власне творіння парфумера. Хоча НМД і там зараз маркетингу вдосталь вже, але це окрема тема.

      Видалити
    2. Зпросоння забула написати, що не тільки читати, а й дивитися на твої гарні фотографії ))
      Так, я також помітила, що нішеві парфуми орієнтовані загалом на аромати унісекс, хоча часом вони бувають ну дуже дивні... Щодо маркетингу не знаю - з ним у цьому сегменті не стикалася, про нішеві дуже часто дізнавалася випадково...
      А зустрічі з парфумами - це гарна ідея :)

      Видалити
    3. Дякую, дуже приємно що мої скромні фото-експерименти подобаються не тільки мені )))

      Як буде нагода чи бажання, подивись та тій же Фрагрантиці постери нішевих марок. Ти звернеш увагу, що там, на відміну від люксового сегменту, практично немає людей, тобто не йде прив"язка до статі чи образу.

      Видалити
    4. Дуже гарні експерименти ;)
      Подивлюся, бо якось на Фрагрантиці не роздивлялася постери, треба буде ознайомитися ))

      Видалити
    5. ))))

      Додам: а якщо люди є, то це не селебріті (принаймні їх не було, коли я востаннє цікавилась темою пару років тому, ДО), тобто модель працює на образ аромату, а не споживача-яким-він-мріє-бути

      Видалити
  3. Милуюся фотографіями (бо запаху не відчуваю :)
    Особливо фонами. Цікаво, що це - оксамитовий папір чи фетр?
    А тебе на зустрічі треба з парфумами запрошувати )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На зустріч у кафешках-посиденьки - легко з парфумами можу прийти, тим більше що у мене багато цікавого саме у відливантах 5-10 мл :) Запрошуйте!

      Фони - це звичайний кольоровий картон для малювання, що продаєтсья у кожній худ. лавці. Просто розташоване практично біля поверхні джерело світла так підкреслило текстуру.

      Видалити