неділю, 9 вересня 2018 р.

My Summer - "Лови момент!"

Я подумала, що непогано буде зібрати в одному місці маленький твір на тему "Як я провів літо", незважаючи на те, що ваше всьо тепер інстаграм, та й у моє онлайн-життя смартфон вніс свої суттєві корективи. Ось і це заглавне фото зроблене смартфоном :)


Здійснилось моє давнє бажання - відвідати древній Карнакський храм!


Роздивлятись деталі можна нескінченно довго (фото можна і варто розкрити у повний розмір)





Масштаб колонади трохи краще можна відчути з відео (оператор з мене так собі, перепрошую )))


Храм Хатшепсут



Побачити, як цвітуть банани, для європейці - стрррашенна екзотика )))

 

Зроби паузу у метушні подорожей...

...і рушай далі!

















Лови момент, поки ті, хто мріє про ядрьоний пєпєл, не наробили лиха


8 коментарів:

  1. Наче кадри з фільму "Мумія 2".

    О, Швейцарія, теж мріємо побачити, може вдасться.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Строго кажучи, Швейцарію ми не бачили, крім центру Женеви і аеропорту, бо були у французських Альпах :)

      Видалити
    2. Ага... а я подумала, що це гори там же.
      Ну. Франція, як на мене, то ще краще)))

      Видалити
    3. Щонайменше, дешевше ))Бо швейцарці-хитроманці з/п отримують в себе, а таритись їдуть по сусідніх країнах )))

      Видалити
  2. Ой... что-то в отпуск захотелось... Очень красивые фотографии

    ВідповістиВидалити
  3. Ох и вправду масштаб колоннады поражает!)) Такие красивые кадры... надолго залипла))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобався мій маленький фото-звіт :) Дійсно, храм дуже величний, якщо є можливість, то краще брати індивідуального гіда, а не бігати групою "галопом по Європі".

      Видалити