понеділок, 11 вересня 2017 р.

Pumpkins sampler

Не за горами справжня осінь, з бабиним літом, урожаєм жовтого листя і різнокольорових гарбузів, дощем і сирістю, куди ж без них. А в мене відповідь сезону - семплер з журналу Just Cross Stitch за вересень-жовтень 2012 року.

Закохав в себе нижній гарбуз із сніжною "зіркою", як нагадування про перші приморозки.


В оригіналі семплер шиється нитками ручного фарбування, для деяких кольорів наведено відповідники у гамі DMC, але решту підбирала виходячи з наявних варіантів DMC-шного мультиколору, відтінку тканини тощо.


Два центральні гарбузи шиються швом milanese і от не знаю як так сталося, але при вишиванні того, що праворуч, першого, тканину в центрі сегменту страшенно повело, розправити-відпрасувати таке щільне "плетіння" я вже не змогла і гарбузи вийшли трохи "напідпитку". З іншого боку, трошки imperfection у виробі не викличе заздрощів богів :)


Пропонований у ключі бісер також замінила, винний колір і в оригіналі мені не надто подобався, якщо судити по фото відшиву.


16 коментарів:

  1. Чудесный сэмплер! Красиво цвета сложились! и тыква в снежинках мне тоже больше всего понравилась! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надя, дякую! У мене було малодушне бажання вишити тільки її, але взяла себе в руки і... :)

      Видалити
  2. Чудові гарбузики! Трохи дружніх копняків і чудовий семплер у наявності. :-) Фото гарнезні!

    ВідповістиВидалити
  3. Чудовий семплер! Обожнюю гарбузи)

    ВідповістиВидалити
  4. семплер не просто чудовий, він шикарний! і дуже цікавий... його можна довго розглядати і милуватися їм :) кольори просто класні! такі осінньо-позитивні! :) ніхто тепер не скаже, що осінь, то депресія та хандра :)

    я теееж таке чудо хооооочу!!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таню, дякую за такі емоційні слова :) Мені трохи ніяково, бо семплер насправді манюсінький, куди йому до шедеврів майстринь, що шиють Мартіну, скажімо.

      Якщо є бажання, то шийте, він дуже швидко шиється, буквально за тиждень, якщо не тягти кота за хвіст, як це вмію робити я :)

      Видалити
    2. Може він і простий, може і манюсінький, але мене він вразив :)
      Я дуже люблю осінь і такі кольори :)

      Сподіваюсь, саме невеличкі розміри роботи і підштовхнуть мене до вишивки цієї краси :) схемка в мене вже є :) залишилось знайти гарні кольори і час :)

      Видалити
    3. Розумію як ніхто інший цю враженість )) Бажаю знайти час, щоб встигнути пофотографувати гарбузики на тлі жовто-червоного листя (а не як я, від нетерплячки з минулорічними жолудями)). Якщо треба буде консультацію по номерам мультиколору, you are welcome!

      І не забувайте про "п"яні гарбузи" посередині ;)

      Видалити
    4. Дякую, я би не відмовилась від допомоги з кольорами :)

      Фотограф з мене аховий! я не бачу, як можна з підручних засобів зліпити шедевр :\ фото в мене дуже прості, не цікаві...
      А у тебе (ми ж на "ти"? :) ) жолуді і олівці з мого дитинства, і все! шедевр готовий! :) все лаконічно і дуже класно :) і від вишивки не відволікає, і стиль задає, і про осінь не дає забути :)

      Щодо п'яних гарбузів...то як можна уникнути того п'янства?:)) дуже легенько шити, щоб не затягувати? На п'яльцях чи на руках ти шила?

      Моя пошта на всяк випадок: invisiblefoxx@gmail.com і зазадалегідь дякую:)

      Видалити
    5. Йой, дякую ще раз )) Я дійсно намагалася не передати куті меду для такої маленької вишивки, хай навіть за рахунок "красівостів" (с), тож тішусь з таких слів безмежно!

      Шила на рамі, натягнуто було рівненько, тож, думаю, схибила саме в затягуванні нитки винятково з переляку і, головне, надлишку концентрації уваги на тому, аби не вийти за межі контуру, хоч і намалювала його маркером. Лівого гарбуза шила трохи спокійніше, бо простіше було слідкувати за швом під іншим кутом.

      Кольори ДМС брала ті, що дає "офіційний" варіант, а решту зі знову ж таки дмс-шного мультиколору:
      4130, 4124, 4090 - залишу тут, може ще комусь згодиться. Що підзабула, можна вирахувати по фото :)

      Видалити
  5. Дуже гарні осінні гарбузики :))) Молодець, що семплер повністю вишила ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не кажи, кумасю, сама тішуся, що лінь подолала у зародку :)

      Видалити
  6. Неймовірні гарбузики! Дуже гарні!

    ВідповістиВидалити