суботу, 12 листопада 2016 р.

Пустощі

За дверима літньої весни залишилось щоденне фотографування. Блог ніяк не може повернутись до творчості, хоча творчість з його хазяйки так і лізе як голки зі Страшили :)

Де знайти сонечко в режимі 365/12/7/24? У Горішніх Плавнях (Україна, якщо почитати назви її міст та сіл - справжній Гобітон!) :) Тих, що я побудувала у грі Township від Playrix. З купівлею смартфону стало зрозуміло, куди зникли пристойні новинки кежуал-сегменту ігр для РС. І тепер я розважаюсь дизайном не тільки з акваріумами, але й у місті. У місті є Зоопарк. Я не люблю зоопарки та цирки, як ви пригадуєте, тож хай вони будуть тільки такі, з намальованими тваринками. Та навіть і у них нема сітки та парканів.


Роздивляйтесь решту затишних закапелків (файл здоровенний - 4 з гаком Мб). Далі буде :)

8 коментарів:

  1. Яка затишна краса! У таку гру я би пограла ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вирішиш пограти - пиши, дам свій код - будемо "сусідами" :)

      Видалити
    2. Ой, не ведиться - затягує... :-)
      Зоопарк чудовий, і в моїй Юзівці такий буде!

      Видалити
    3. Погана та гра, яка не затягує :) А я поганого не раджу ;)

      Видалити
    4. Ех, у мене смартфон, скоріш за все, не потягне...

      Видалити
    5. Спробувати завжди можна, за це гроші не беруть :) Ще один плюс, до речі. Можна грати безкоштовно без жодного дискомфорту.

      Видалити
    6. Це добре )) Бо компютерні ігри Плейріксу мені подобаються )

      Видалити
    7. Аналогічно :) І я все дивувалась, куди ж вони поділись, що нема новинок, аж ось придбавши смартфон зайшла на Гугл Плей і виявилось, що вже три роки світ насолоджується релаксом у Тауншіп :)

      Видалити