понеділок, 8 червня 2015 р.

Hot spots and roses

І снова здравствуйтє :)
Я з учорашніми героями.
Туга за улюбленним підвіконням забила мені усі памороки і хоч розуміла я, що щось не те, але що - дійшло тільки сьогодні. Раз Оксана у вишивці надихалась композицією з фарбами та нитками, то і фотографувати її треба було з тим же реквізитом. А підвіконня - зачекає :)



Цікаве сьогодні освітлення вийшло - пекучі сонячні плями у густій тіні. Дві світлини з різними акцентами, обрати одну не можу.



Принагідно покажу якого оленя ми зустріли учора у Феофанії. Красень! Спокійно позував і категорично не хотів потім зтрушуватись з чоловікової долоні :)



А ще побачили, як дятли годують своє дитинча (хоча там вже червона шапочка на місці, але дзьобик ще дитячий зовсім))). І яке ж воно голосне! Тепер два не зовсім юних натураліста вміють серед пташиного гомону розрізнити голодних дятликів )))

21 коментар:

  1. Які гарні фото, Тонічка! Ти талант :)

    ВідповістиВидалити
  2. Тоня, ти смерті моєї бажаєш? які світлини чудові
    звиняйте, але поцупила собі :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. але мені і на підвіконні дуже сподобалося, її я теж поцупила і буду насолождуватися :)

      Видалити
    2. Насмішила )))
      Тягни, звичайно, для кого ж я старалася!

      Видалити
  3. Відповіді
    1. А я - взагалі жодного, тільки на картинках. Можна уявити захват :)

      Видалити
  4. Тоня, які вишукані фотографії! Дуже сподобалися )))
    Жук вразив )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю :) Я їх трохи зіпсувала безповоротно при фотографуванні, але зробимо вигляд, що такий художній задум :)

      Жук - хіт учорашньої прогулянки! Добре ходити там, де мало людей, живе не ховається

      Видалити
  5. Жук - це мабуть рідкість, я ніколи такого не бачила, а цей ще мабуть і закохався - відпускати не хотів.....
    Фото подарунка / як і сам подарунок / - чудові, зі смаком та стилем!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за приємні слова )))

      Погуглила - виявилось, жук-олень взагалі у Червоній книзі! Добре, що ми його з середини стежки на парєбрік (с) пересадили після знайомства :)

      Видалити
  6. Який жучище! Класс! Я взагалі всіляких комашок полюбляю. В дитинстві, як пасла корову у бабусі, завжди то стрекоз ловили, то жучків-павучків. Цікаво!
    А подарунок в тебе чудовий! І фото теж!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! :)

      Просто таки усіляких? І слимачків-хробачків також )))?

      Видалити
  7. Гарний фотосет вийшов!
    Тільки я не по жуках, вибачай:))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вибачаю )))) І дякую за приємні слова на адресу моїх скромних фото-спроб!

      Видалити
  8. Игра теней ааааааааа бесподобна! Какие же красивые фотографии! Я сто год рогача не бачила, тільки в дитинстві. Який величезний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую ))) А уж с какой скоростью надо было строить композиции, жах просто!
      Рогача до цього тільки вишивала, тощ радощів було море :)

      Видалити