неділю, 7 червня 2015 р.

І про подаруночки :)

Чи то підаруночки, якщо азірівкою )))

Перший - від Ані, вона ж Лоцман-А, вона ж надовго - Зізька ) Зізнаюсь, що цей підаруночок я зробила собі практично сама, витягнувший медальйон з... різдвяної панчохи, яку Аня приносила показати на нашу новорічну зустріч ))) Питання "куди руцями лізеш?" Аня не задавала, а подарувала те, що я вполювала ))) Ношу із задоволенням!


Другий - від Оксаночки-Росомашки. Подробиці про вишивку - у Оксани у блозі.  Давно ж я не вигулювала своє фотогенічне підвіконня, воно наче чекало на цю вінтажну рамочку ))) Ніжна шипшина не дозволила взяти у компанію більш, ніж одну троянду... А так кортіло!


13 коментарів:

  1. Полуниця в шоколаді...
    Подарунки - мрія!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Классно... У меня такие же розы цветут. Каскадами.

    ВідповістиВидалити
  3. Для гарної витонченої дівчини гарні подарунки :) Дуже рада за тебе :)

    ВідповістиВидалити
  4. о, яке фото, почала заздрити фотогенічному підвіконню :) милуйтесь на здоров'я
    це в тебе такі гарнюні троянди цвітуть зараз? просто прекрасні

    ВідповістиВидалити
  5. Чудесные подарочки, чудесные фото.

    ВідповістиВидалити
  6. Бажаю частіше отримувати такі чудові подаруночки й гарні емоції!

    ВідповістиВидалити
  7. Дівчатка, дякую усім за теплі слова, а Ані та Оксані - ще раз за милі подарунки :)

    ВідповістиВидалити
  8. Я прям "зашарілась".) Вже півроку пройшло, а ти згадала.) Носи на здоров'ячко.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Деякі речі не мають терміну давності чи як воно юридично зветься :) А тут ще живі троянди в тему так розквітли!

      Видалити
  9. Чудові подаруночки ))) Квіточками в рамці я "вживу" помилувалася, а тепер ще й кулон добре роздивлюся ))

    ВідповістиВидалити
  10. Вітаю з подаруночками! Так добре, коли є такі друзі;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :)

      Вони - неймовірні і я пишаюсь знайомством :)

      Видалити