пʼятницю, 19 червня 2015 р.

Вітання, потреби, нотатки та картинки

Два дні на те, щоб хапнути ковток чистого повітря, відіспатись, одужати та морально підготуватись до перспективно напрочуд мерзотного робочого тижня (добре, хоч практично останнього перед відпусткою).
Тож я тезово.
***
Куди пропала? Працюю, а на минулі вихідні їздили у Сколе. Художнє фото з купки необроблених чекає на вас у кінці, а розповідь, кому цікаво, буде пізніше.
***
Війна триває, треба допомагати

Моя подруга, моя парфумерная фея, шукає домівку для шматочка своєї колекції.
Перше фото - ті, що продаються, друге - ті, що Катруся думає продавати, тож ціну на вінтажну Пантеру Картьє поки не скажу, знайдться покупець - будемо домовлятись. Пишіть сюди, якщо закортить потішити себе дівчачою радістю :)
Підробок у Каті немає, але якщо треба більше фото - зробимо.

 Madelеine Vionnet мій! Не чіпати :)

Desire for a Woman Alfred Dunhill 49/50 ml, в коробке и слюде - 590 грн. Опис від Каті на моє питання "на що схоже?":
"Стойкость 7 часов,шлейф зимой есть, в дождь есть,летом почти нет. На что похож.. есть такой аромат Изабела, от Росселини, вот если Изабеллу,смешать, с  John Galliano John Galliano пв то.. нет не то.. вот не знаю,как обьяснить.. он очень необычный.. ни на что не похожий.. не могу аналог подобрать. Да и на всех по разному раскрывается.. На ком-то свеже-скошенной травой +цветы в восточном стиле, на ком-то , просто сладостный восток, с пряностями, на ком-то, похож на герленовскую магнолию+   E. Coudray Musc Et Freesia. Но все- же лучше, затестить.. он очень необычный и редкий.. я не могу правильно подобрать акценты и точно описать.. слишком он многогранный.. разный, и очень зависит от посадки, температуры и кожи".
***
Нікада мнє нє бить насяльніком...
...бо не вмію правильно насяльникувати:
1. Обрати в якості джерела інформації (Бозє, як я коретктно висловлююсь))) тих, хто доносить на інших.
2. Не розуміти (чи розуміти і труситись), що вони так же все розкажуть про мене при нагоді.
3. PROFIT!!!(???)
***
Віконце у зелену спеку

11 коментарів:

  1. По-моему начальник и сам все видит.
    А доносит на других... фу, какая гадость!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не видит, физически не может, посему нуждается в информаторах. Ну а их отбор - его осознанный выбор. Хай боится :)
      (у королей вон были шуты с мандатом на правду-матку, и то не все венценосцы хорошо кончили, а тут... )))

      Видалити
  2. Моя дорогенька, добре що ще трошки і в тебе відпусткааааа і все буде добре!!!!!!!!!!))

    ВідповістиВидалити
  3. Ох, появилась наконец-то! А то я переживать начала, что совсем Тоня пропала...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кінець року - важкий: втома, підтягування хвостів, звіти, ДЕКи, дипломники...
      Коли працювала главбухом, був легше, їй-Бо )))

      Видалити
  4. ..пекельна робота - це як про мене!! Хоча робота у мене звичайна і нічого складного в ній немає, а от мій "колєга" справжній козел. Якщо не зказати гірше. А відпусток у нас немає))) вже як третій рік..ееххх

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох вже ці колеги )))) Але стривай - як це без відпусток??? А, даруйте, кодекси, закони? Ти ж не т.зв. самозайнята особа (бо інакше колеги б не було, думаю), де хочу/треба - працюю, хочу - їду на Гоа.

      Видалити
    2. ...там все складно, куча нюансів і все таке..але останній тиждень працюю неповний робочий день, а тому більше часу для захоплень, сім'ї та дому, про таке я мріяла останній рік то точно, думки матеріальні)))) хоч і реалізовуються вони по різному))) але я вірю, що це зміни на краще..

      Видалити
    3. Більше часу на себе - то завжди добре ))) Вітаю!

      Видалити
  5. Если есть ещё Desire for a Woman Alfred Dunhill то заберу

    ВідповістиВидалити