четвер, 2 липня 2015 р.

"В греческом зале, в греческом зале...", трохи оновлено

От ви знаєте, хто такий Демчак Руслан Євгенович?
Не знаєте. І я не знала.
А сьогодні він мій герой.
Бо виявився єдиною людиною у шапіто популістів, що має офіційну назву Верховна Рада України, яка голосувала "проти" закону про "кредити по 5". Єдиною, Карл, на весь той лядський цирк!!!

Список поіменного голосування про проект Закону про реструктуризацію зобов'язань за кредитами в іноземній валюті (№1558-1) роздрукувати і звіряти з будь-яким бюлетенем перш, ніж кидати його в урну.

А взагалі сьогодні день хороший :) Неймовірно позитивна, як завжди, зустріч, перший справжній день відпустки :)
###
Поки я відсипалася, у фейсбуці тривала "ніч гніву та ганьби". Видання "Апостроф" зібрало цитати реакцій користувачів на скандальний закон, відмазування нардепів тощо. 
Влучний допис Віктора Трегубова на site.ua

І картинка спеціально для частини мордорських читачів, що бігають дізнатись "чьто там у хахлов":


Шануймося :)

11 коментарів:

  1. Моя ти Бубочка))))) Дякую за зустріч :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І тобі за організацію :)
      Чекаю на звіт, бо не знаю ж кому дякувати за свій солодкий виграш )))

      Видалити
    2. автору чудових іграшок :)
      а на звіт я теж чекаю, так багато фоткали, а фото ще ніде немає

      Видалити
    3. це зрозуміло :) я назву її блога не знаю...

      Видалити
    4. мені так кортіло подивитися ще раз на ведмедика, що я вже знайшла, тому тримай http://natali-siv.blogspot.com/
      (правда ведмедика я там не знайшла :( , може погано шукала...)

      Видалити
    5. Ксюша, можеш, коли хочеш))))) Молодець :)

      Видалити
  2. Хорошого тобі відпочинку! Відключайся від негативних думок.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як сказав один житель Донецьку, "життя моєї країни стало моїм особистим життям".

      Видалити
    2. Тож так. А я тут ще подивилась, кого призначають керівниками , ну дуже, крупних
      підприємств. "Любі друзі" не просто відпочивають, а, "вообще, не у дел".

      Видалити
  3. іноді здається, що у всих, хто потраппляє у раду, вимикаються мізки :(
    https://www.facebook.com/korchilava.bacho/posts/941234302599486

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про депозити - геніально!
      Щодо мізків, то вони, в першу чергу, вимкнені у тих, хто стабільно голосує за популістів. На мою думку. Решта - вже наслідки.

      Видалити